durununannitoskosu Hande1039 3 Haziran’da lojman başvuruları acilacak o yüzden ben pazartesi itibariyle bekliyorum
durununannitoskosu -Anne1- Benim eşimin görev süresi 15 temmuzda doluyor bizde 16 temmuz gibi gideriz diyoruz
Academician durununannitoskosu nereden geldiniz nerede yaptiniz nereye gideceksiniz benim esimde polis ilk doğu görevimiz sirnak cikti 🥺
ceriio hanimkizim dün tercih yapıldı bakalım arkadaşımız haftaya Çarşamba Perşembe falan belli olur dedi umarım belli olur
hanimkizim ceriio 14 ü lojmanlar başlıyor ya 14 ünden önce kesin belli olur ama ne zaman olursa inşallah bayram öncesi olsun sonra lojmanlara bakarız
ceriio hanimkizim ay inşallah ya lojmanlar da çok geç açıklanmasa bari 🥴 lojmanlar hakkında bilgi edinebildin mi ya ben bulamadım hiç 😂🤦🏻♀️
hanimkizim ceriio Tekirdağ’da çok fazla lojman yok deniyor inşallah bulabiliriz bakalım bazı ilçelerde zaten hiç lojman yokmuş
-Anne1- durununannitoskosu neye göre belli oldu 15 temmuz olduğu. Bizimki daha belli değilde oyuzden soruyorum
durununannitoskosu -Anne1- Lojman başvuruları gideceğimiz il için 3 Haziran’da başlıyor yani önümüzdeki hafta ilçeler belli olacak ilişik kesmek için tarih verecekler, esiminde görev süresi 15 temmuzda dolduğu için biz 16sında gideceğiz
ceriio hanimkizim hayırlısı olsun ya bakalım ilçeler açıklansın da duruma göre uzak bir yer olursa mecbur ev tutacağız