Academician durununannitoskosu nereden geldiniz nerede yaptiniz nereye gideceksiniz benim esimde polis ilk doğu görevimiz sirnak cikti 🥺
durununannitoskosu Academician Bizde şuan Şırnaktayız 4 yıl oldu bir yıl ipka verdik şimdi Çanakkale’ye gidiyoruz, hakkınızda hayırlısı olsun zaman çok çabuk geçiyor hemen biter