Azizbebek -Anne1- ne zaman kesildigini hatırlamıyorum ama 8 temmuzda teslim olmusdu eşim değişiyor mu acaba bu tarihler
ceriio -Anne1- 24-26 Haziran doğu batı aynı anda olacakmış bu sene eşime evini toplamaya basla emir yayinlandi demişler
tuzludakota -Anne1- tayinler açıklanır açıklanmaz fiyat uçtu zaten bir tane ev bulmuştuk 12 bindi direkt 16 bin yaptırlar 😔 maalesef
-Anne1- tuzludakota şimdi bence yine iyi. Bir ay sonra iki katına çıkacak hepsi.. bide polis asker falan diye duyunca emlakçılar. Ne kadar para koparsak kâr bizim için diyorlar.
durununannitoskosu Hande1039 3 Haziran’da lojman başvuruları acilacak o yüzden ben pazartesi itibariyle bekliyorum
-Anne1- Azizbebek temmuz diye bir söylenti var evet.. ama sadece söylenti. Böyle kesinlik olmayan bir durumu hiç sevmiyorum.
hanimkizim ceriio az önce kara kuvveleri hakkında bilgi yayınladır A grubu 20 haziran B grubu 1-3 temmuz C grubu 22-24 temmuz bu nasıl oldu off anlamadım bir şey
annesiaslanannesi -Anne1- biz 15 ağustostan sonra ilişik keseceğiz. Eşim 5 Ağustosta göreve başlamış onu dolduracak sonradan sıkıntı olmasın diye 15 ini de maaşı bekleyecek.