Mom0870 Mom26 yapamıyorum evde darmadağın kirli sepetleri dağ oldu bende yetersiz hissediyorum pis hissediyorum eşim günde 14 saat çalışıyor yalnızım fenalık basıyor bebeğin çamaşırlarını yıkıyorum giyeceği zaman tek tek ütülüyorum hep kucakta ya da memede
Mom26 Mom0870 artık ne yapacağımı bilmiyorum. Yanlız olmadığımı bilmek güzel. Yoruldum çünkü. Havalarda soğuk camı açıp hava bile almıyorum hastalanmasın diye
ezgi_liya Gznpmv benimde kızım kolik. Bi nebze faydası oluyor. Orada uyuyor. Kapattığım an hemen uyanıp tekrar ağlıyor. Sancı şiddetli geldiği zaman onun da faydası olmuyor 🤷🏻♀️
2205 Mom26 incia yağ var bize çok iyi gelmişti karnına ve ayaklarına sürünce çok güzel gaz çıkartıyor ben yinede 4 ay çektim geçmiş olsun
Bsyaaa Mom26 evet eczacı eşime demiş ilacın kendisi de gaz yapıyormuş bize biogaia çok iyi gelldi uykusunda bile koca adam gibi gaz çıkarıyor
Prensesannesi33 Mom26 canım kendini hiç strese sokma yemek temizlik elbet yapılır bebeğib uyuyunca sen de uyu dinlen stresin azalsın sen ne kadar sakin olursan bebeğin de sakin olur
Mom26 Prensesannesi33 inan ki artık bebeğe kızacağım diye korkuyorum. Kriz anında hiç bir şey kar etmiyor. Daha birde millet telefonumu niye açmadın vs tribine giriyor. Banyo bile yapamıyorum
Daghanbatin Mom26 bebek arabasına koyunca emZıgını recele banıp verıyorum agzına sonra hızlı hızlı suruyorum ileri geri uyuyo:)
Asyam23 Mom26 hayır o şurubu duymadım ama yağ baya etkili onunla masaj yapınca hem alttan hem üstten gazını çıkarabiliyor
Balarisii Mom26 acı elma yağı yakıcıdır bebeğinizin vücudunu yakabilir kullanacaksanız tatlı olanını kullanın aguline şurubu denedim ben de kar etmedi ama her çocuk farklı tabi deneye deneye hangisi iyi geliyor bulmak zor
Mom0870 Mom26 bende öyleyim canım bende delirecek gibi oluyorum bazen yok yalnız değilsin eminim bizim gibi çok anne vardır Allah yardımcımız olsun.
Prensesannesi33 Mom26 insanlar hep der canım açarsın niye geç açtın derler 😂 aç bebeğin ağlamasını dinlet görsünler ya çok zor tek çare zaman ve sabır
Hunilianne Asyam23 Mom26 aci elma yağı epilepsi nöbetlerini tetikleyebiliyormus, kullanmadan önce bakın derim
Anne_6 Hangi ildesiniz bilmiyorum ama eğer bulunduğunuz yerde Bebek spa merkezi varsa mutlaka götürün bence. Gaz sorunu kalmıyor nerdeyse. Mışıl mışıl uyuyor.
Mz93 Mom26 benimki 4 ay 8 günlük gece boyu full fön makinesi sesi çaldı yoksa uyanıyor kivraniyor. Dene bi
Mom26 Mz93 bende elektrikli süpürge denedim de eşim komşular rahatsız olur diyor ama ne yapayım işe yarayacaksa komşular da biraz idare etsin teşekkür ederim
Mz93 Mz93 ona yakın ac cnm biseycik olmaz kim duyacak duyarsa duysun hem sen uyumazsan sütünde gelmezki