Annelerim. Happy mom dan çıkarmıyım diyordum şimdi Kids deyim. 😊. Bebeğim doğduğunda ağlamadı yaşamsal destek aldı. 6 gün Yoğun bakımda yattı. Hamileliğimde oldukça sıkıntılıydı hemşireyim çünkü. Şimdi bebeğim bir ay 28 günlük ve kolik. Devamlı olarak ağlıyor. Uyumuyor. Sabaha kadar ayağımda sallıyorum. Kimyon çayı rezene çayı. Biogaia. Sab simplex. Relaktaz damla. Kiraz çekirdeği ılık duş hepsini denedim. Hafifliyor ama kolik anında kar etmiyor. Plates topunda sadece sakinliyor. Zıplamaktan belim ağrıyor artık. Siz n öneriniz var mı.