Mom26
Canım benim oğlumda 2,5 aylık. Kolik ve ağlama krizleri çok fazlaydı. Biraz hafifledi çok şükür. Ben elektrikli Ana kucağında buldum çareyi. Sallandıkca gazını daha rahat çıkardığı için çok iyi geldi. Mutlaka al derim imkanın varsa. Biogaia probiyotik ve sab simplex gaz ilacı kullandım bir de bubbles diye bitkisel gaz ilacı var. O da çok etkili rahatlatıyor bebegi.