gozdegunduz
Bende destekli büyüttüm ve büyütüyorum. Temizlik ya da yemek günlerimde annem bana geliyor. Ben işlerimi 2-3 saatte hallediyorum. Dışarı çıkacağım zaman ya da hastane işlerim olduğu zaman oğlumu anneme bırakıyorum. Şimdi şunu diyecekler. Ben nereye, bebeğim oraya. Hayır, geleceği yer var gelemeyeceği yer var. Bizde bir insanız kendimize vakit ayırmalı, kafa dağıtmalıyız ki daha verimli olalım.