Kızlar bebeğini destekli büyüten var mı yani sürekli annesiyle veya kayınvalidesiyle olan. Geçenlerde bununla ilgili Bi post vardı bi arkadaşının böyle büyüttüğünü buna şok olduğunu yazmıştı. Birçok anne de destek aldığını söylemişti. Sorum şu aslında ben bu aralar kendim yapamıyorum sürekli kucak istiyor yemek vs yalan oluyor bu yüzden de annemle ya da kayınvalidemleym. Bebek bakımı yine çoğunlukla bende sadece yemek yapan karnımı doyuran var arada alıp beni dinlendiriyprlar ama hata mı yapıyorum kendimi çok yetersiz hissediyorum