Oğlum doğduğundan beri tek başıma müdahale ediyorum huysuz bir bebekti çok fazla ağlayan hemen hastalanan 2 kere korona oldu sünnet oldu sol gözünde ve kaşıkta kist çıktı ondan ameliyat oldu herseyde kendim vardım kimse gelelim mi demedi aç mısın demedi Allah eşimden razı olsun destek oldu ama oda memur onuda yormak istemedim şuanda bile yoğun Bi eğitim alıyoruz haftanın 5 günü eğitimlere gidiyoruz sabah 10da cıkıp akşam eve gelmem 6yı buluyor gelip yemektir temizliktir halim kalkmıyor ama ayakta durmaya devam ediyorum yorgunluğumu uykusuzlugumu gorenler var ama destek olan yok yemek içme konusuna gelince herkes evime gelmek istiyor dağıtıp öyle gidiyorlar keske biri olsada destek olsun diye dua ediyorum sayamıcam çok zorlu şeyler yaşadım menenjit virüsüne bile yakalandım çocuğuma 1 buçuk ay zor baktılar hastane yattım bu süreçte ( kendini yetersiz hissetme bence destek veren varsa bolca bunu değerlendir canım hiç biseye kafana takma