caresiz34 yanlış anlaşılmış, ben sizi vicdansızlıkla itham etmedim. Şahsım adına konuşuyorum, her zulme ses çıkarırım, “insan” ayırmıyorum. Ağlamaktan kastınız olan “duyar kasmak” kısmına gelince, onu da duyarsız kalmayarak yapıyorum.
Çaresizlikten bazen insanlar cümlelerini toparlayamıyor olabilir. Bunun için kimseyi yargılayamaz veya akıl üstünlüğü kurup diğerlerini küçük göremeyiz. Yazdıklarını hafife alamayız bence. Yaratıcıdan yardım bekliyor, elinden bu geliyor çünkü. Bunun ne gibi eleştirilecek bir yanı olabilir ki?
Milletlerin birleşip durdurması gereken bir insanlık suçu bu. Yapılanlar hiçbir etiğe, savaş kuralına bile uymuyor. O yüzden de sık sık gündeme geliyor. Onlar sadece bir bez parçasının altına sığınmış ve yaşama tutunmaya çalışan insanlardı. Kurtarıcı kim olur bilmiyorum ama elini çabuk tutması gerektiği aşikar.