Düşünsenize Mekkenin Fetih zamanları.
Muhammed ve ona inananlar, yurtlarından çıkarılmış, Medineye hicret etmek durumunda bırakılmış. Buna rağmen seslerini çıkarmamış anlaşma yapmışlar, anlaşmaya sadık kalmışlar. Gel zaman git zaman Mekkedeki müşrikler antlaşmayı bozmuş, saldırmaya başlamış, zulme başlamış..
Tam o sırada Muhammed diyor ki.. ya Allah bi mucize gönderse de biz savaşmasak, şu kafirleri yok etse.. ???
Ya da Muhammed savaşlara başladığı an, Mekkedeki kişiler Muhammed için diyor ki.. “terorist bu ya.. savaşları başlattı.. savaş olmasaydı benim çoluğum çocuğum ölmezdi??”
İşte şimdiki yorumlar tam da bu seviyede..
şimdi örneği yine araplardan ve dinden bahsederek verdiğim için birilerinin mabadı acıyacak biliyorum. Ama bunu her türlü ırkın, zulum gören ırkın savaşına uyarlayabiliriz.
Ya biz niye bunu anlatmaya çalışıyoruz ki veya insanlara?
21.Yüzyılda insanlara, insanların kaldığı çadırın yakılmasının kötü bişi olduğunu ikna etmeye çalışıyoruz.. amasız fakatsız..
Ahah ya.. gelmiş biri diyor ki Allah mucize göndermiyor.. sen ne yaptın kezban yenge? Daha domestosu almaktan vazgeçemezken, boykot yapana deli derken, insanı ırkına dinine göre ayırırken sen mesul değilsin de Allah mı mesul olandan:) Had bilmek çok önemli, kendini bilmek hele..
Günaydın, Allah da aynı konuda kullarına kızgın, bakın ne diyor,
Size ne oluyor da, Allah yolunda ve, “Ey Rabbimiz! Bizleri halkı zalim olan şu memleketten çıkar, katından bize bir dost ver, bize katından bir yardımcı ver” diye yalvarıp duran zayıf ve zavallı erkekler, kadınlar ve çocukların uğrunda savaşa çıkmıyorsunuz? Nisa75
He yok ya biz yalnızca dünyaya instaya foto filtreleyip paylaşmaya geldik de sen hallet iki dk Allo ya
Bilemiyorum, öfkeliyim
Hala “ama”larla uğraşan dinle savaşan insanları gördükçe iğreniyorum ve bunu gizleyemiyorum.