Hani diyorlar ya “Depremde bize yardım etmediler, Osmanlıya hainlik yaptılar bla bla bla…” Alın rahat edin o düşmanlık beslediğiniz insanlar hatta bebekler diri diri yanarak öldü. Annelerinin memesinde sütleri bile yandı. Rahat olun. İsrail’e belanın en büyüğü için her gece dua ediyorum zaten ama en çok kendi memleketimin insanının vicdan yokluğuna üzülüyorum. BİR BEBEĞİN DİRİ DİRİ YANDIĞI HİÇBİR DAVA HAKLI DEĞİLDİR.