caresiz34 herkes bir şeyden umar, diler, bekler. İnançsız biri bile bir şeye inanır aslında, mesela enerji der buna, gibi…
İnanın konu din, dil, ırk, inanç meselesini çoktan aştı. Kim neye inanıyorsa veya inançsızsa bile dahi, bebeklerin ölmesi hiçbir inanışta alışılacak/kabul edilecek bir şey değil. Herkes için akıl dışı bir soykırım bu.
Ölenler için rahmet dilemekten öteye geçemiyoruz evet ama kalanlar için herkes elinden geleni yapmalı. Bu sadece bir dua bile olsa.