melera sen okuduğunu anladığına emin misin peki?
Sen tam olarak ne için beni hedef gösterdin?
Zaten sen ve senin gibiler benim tatlım olamaz haklısın 😃
Ben gayet anlaşılır yorum yapmışım, bu zulmü başlatan ve bunu yapan herkese lanet okumuşum senin gibi.
Konu ile ilgili her hangi rahatsız edici bir şey yazmamışım!!!
Zaten yazsam da kimseyi ilgilendirmez benim düşüncelerim kimseyi alakadar etmez.
Haması kötüledim diye mi ayaklandın?
Sizler daha kimi savunacağınızı bilmezken birde karşıma geçip konuşman doğru mu?
Savaşın içeriğini bilmediğiniz çok belli bu cevap yeterli diye düşünüyorum, önce okuduğunu anla sonra cevap yaz.