Okuyanbiranne
İnsan kendini çok iyi hissetmiyor mu ya ?
Eşim de ilk zamanlar bir yere mi gidiyorsun ya da online toplantin mi var diye soruyordu, ‘yooo Vileda yapcam simdi’ diyordum bakakaliyordu. Alıştı şimdi 😅
Kendimi eşofmanlar içinde, kafamda topuzla rahattan çok depresyonda hissediyordum.
Uyanır uyanmaz kahvemi yapıp yanıma alıp yatak toplayıp cildimle uğraşıp hazirlaniyorum.
Kızım uyanıyor sonra, onu giydiriyorum ve birlikte mutfakta oyun oynayıp kahvaltı hazırlıyoruz.
Eşim benden önce uyanıyor genelde, kahvesini içip işinin başına oturuyor bilgisayara, beni gördüğünde elimde kahvaltı tepsisi ve bakımlı halde oluyorum. Beni bı tek yatarken gecelikle görüyor artık.
Sevgiliyken hep hazırlanmış bulurdu karşısında, evlendik adam gecelige gri eşofmana alışmıştı. Yine sevgililikteki gibi goruyo şimdi. Seviyorum böyle ya. Amaaan bı kere doğuyoruz, kendimizi aynada güzel gorcez diye illa dışarı mi cikcaz