Okuyanbiranne
Yapmam işaretledim ama dip köşe yapmadığım için.
Kullandıkları havluları kirliye atarım, kullandıkları lavabo ve klozetleri temizlerim, ayıp olmasın diye önlerinde silemedigim (kendilerinin veya varsa çocuklarının yemekli, yağlı, kirli elleriyle dokunduklari ya da döktükleri ve o an birşey olmaz dediğim seyleri falan) şeyleri temizlerim. Ev terliklerini eğer çok sık geliyolarsa yine geldiklerinde onlara çıkarmak için kaldırırım, çok gelmiyolarsa yıkarım.
Ama dip köşe koltuk kapı kolu, hali vs silmem.
Dışardan geldiğim kıyafetle evde gezmem.
Ama dışarı kıyafeti ev kıyafeti ayrimim yoktur. Dışarda giymediysem dolaptan temiz aldıysan tüm kıyafetlerimi evde giyiyorum.
Sabah kalktigimda cilt bakımımi yapıp her an dışarı çıkacak gibi giyinip hazırlanirim.
Eskiden ev kıyafetlerim rahat eşofmanlar şortlar falandı. Ama sonra fark ettim ki kıyafetlerimi hep ‘yeri gelince giycem, ortamı olunca giycem, birinin sözünde nisaninda giyerim’ vs diye yıllarca dokunmadan dolapta dursun diye alıyorum gibi oluyor. Artık ayrım yapmıyorum, tadını çıkarıyorum.
Dışarı eşimle başbaşa yemeğe giderken giydiğim elbiseleri bile evde giyiyorum, her an bakımlı görünmeye çalışıyorum.
Takılarim, ayakkabılarım, elbiselerim, makyaj malzemelerim dolapta çekmecede yillansin diye almış olmak istemiyorum.
Temizlik yaparken bile makyajlı, saçım basım düzgün, üzerimde güzel elbise falan takılıyorum bir senedir 😅