Okuyanbiranne önceden çalışıyordum o yüzden çok önemsemezdim ama işten ciktigimdan beri evde durmaktan sanırım temizlik ve düzen takıntım oldu. Misafirden sonra yarım günüm temizliğe gidiyor eşimde çok rahatsız olur bu durumdan bu kadar yorma kendini evimiz gayet temiz der ama benim gözüme hep pis geliyor düzensiz geliyor ve sürekli temizlik ve düzen yapıyorum bende bu durumdan rahatsızım açıkçası ama takıntı olmuş birkere umarım geçicidir bu durum.