alparslan_06 muhtemelen idrar yolu enfeksiyonundan bahsediyorsun 30 günlükler bizde yaşadık çok yüksek çıkmadığı için antibiyotik şurup vermişti eğer geçmezse yoğun bakıma alacağını söylemişti korkulacak bir durum değil sıkmayın canınızı sutunuz kesilir bebis de hisseder daha da kötü olur 1 hafta da değerleri normale dönmüştü bizim zaten yogunbakim da da damardan veriyorlar diye biliyorum inşallah hemencecik toparlayıp çıkar