Bizde doğum başladıktan sonra mekonyum oldu, bu yüzden enfeksiyon vardı, ayni zamanda sarılık vardı bol bol emzirdim ve başta biraz mama takviyesi aldık o şekilde atlattık. Surekli kan verdik. Devam etseydi yoğun bakıma alacaktı doktorumuz. İnşallah bir an önce atlatır, Allah acil şifalar versin 🙏