Hefnan
Siz internete bakmayın.kozim yüksek atesten havale geçiriyor.Beyinsiz doktorlar bunu nöbet sanıyor ve epilepsi ilacı başlıyorlar.Ben bunu ogrenince kızımı cikarmak istiyorum solunum sıkıntısı yüzünden vermiyorlar.Her neyse 15 gün zor dayandım.Hastaneden çıkar çıkmaz özel bir kliniğe nöroloji uzmanına götürdüm.Egg her şey temiz çıktı.Epilepsi ilacını 3 ay kullanmak zorunda kaldım.Direkt kesilmiyor o tür ilaçlar kademeli kademeli azaltarak kestik.Yani 15 günlük bebeğim dünyanın antibiyotigini ağrı kesicilerini ve epilepsi ilaçlarını içti.Suan çok şükür bi sıkıntı yok ama o günler aklıma gelince gerçekten kafayı bozasim geliyor.Bunu anlatmamin sebebi sizden daha zor durumda olan kişiler oluyor ama bakın geçiyor.