Dhi nyhn yok korkmayın inmemeiş testis sorunu varsa küçük bir ameliyat ile çözüyorlar sıkmayın canınızı
UrbanMom nyhn bana 1 yasindan once gotur demisti doktorumuz. O zamanlar sunnet olmamisti ikisini bir yaptirirsin demisti hatta. Bence bir sorun yoktur ama sorun olunca 1 yastan once baktirin demisti.
seros48 nyhn benim yegenimde vardı Bi tanesi utangaç testis diğeri karın bolgesinden inmemisti inmeyeni doktor sabitledi çok zor değil ameliyat ama biraz hijyen e dikkat etmen gerekiyor çis degmemesi gerekiyor belki sizin Bi müdahale olmadan iner inşallah
UrbanMom nyhn zaten ilk basta muayene ediyorlar eger problem varsa ameliyat diyorlar. Oglum muayene oldu testisinde sorun yok dediler gonderdiler
nyhn seros48 öyle bı durumda hemen yapar yapmaz alacagiz o zaman ama her halükarda bı bulaşı olur idrarı
senkendinideligibiyaptinya nyhn altında hem bez hem çıtcıtlı çocuğun yumurtalarını yukarı doğru itiyor dedi herhangi sorun yaşamadan kullanma diye uyardı
nyhn senkendinideligibiyaptinya Allah Allah değişik bı durum genelde zaten çit citlilar büyük beden alıyorum öyle sıkmıyor ama yinede dikkat etmek lazım tabi
senkendinideligibiyaptinya nyhn ben direkt büyük zıbına geçiş yaptım çünkü karnı beli açılıyor zıbınsız olmuyor
ArsAyz nyhn Uyurken hiç baktınız mı utangaç testis olabilir. Büyük oğlumda yaşadık bazen yerinde bazen yukarı çıkıyo, banyoda ve uyurken yerindeyse utangaç testistir 😇