Bizimde 6 aylıkken sünnet oldu bunun erken sünnetle ilgisi var mı bilmiyorum ama bizde inmemiş testis ya da utangaç testis muhabbeti var çocuk cerrahisine gittik 6 ayda bir kontrole gelin dedi 6 ay sonra gittik biri inmiş biri inmemiş ameliyat dedi özelde 2,5 yaşında ise hemen ameliyat yapmalıyız dedi bizde eşimle Göztepe araştırma hastanesine görürdük oradaki doktorlar şuan da ameliyata gerek yok dedi 6 ay sonra tekrar gideceğiz özel hastaneler genelde hemen ameliyat edelim kafasında o yüzden profesör olan biz devlet hastanesinde çocuk cerrahisi bölümüne gidin derim bize de tavsiye olarak çıtçıt badi takma sıkıştırma dedi ve 1 numara büyük bez takıyorum banyoda elimle yokluyorum eline gelip yuvaya oturursa sıkıntı yok dediler 8 yaşa kadar inmezse ameliyat olacak