Merhaba arkadaşlar uzun zamandır fark ettiğim birşey var oğlum testisleri bazen torbada oluyor bazen de biraz yukarıda görüyorum yani elimle kontrol ettiğimde elime bilye gibi geliyor iki tarafı da aşağıya yavaş yavaş indiriyorum ama yinede çıkıyor yukarı. Bu neden olur normal mi ? 10 ay 12 günlük şuan. Başına gelen oldu mu daha önce böyle