bir_minik_annesi0301 koca bugün yok pazar nöbetlerini hiç sevmiyorum bütün site ailecek takılırken biz oğlumla yalnızız :( ben de onu bebek arabasıyla etrafta bi tur attırdım uyudu az önce geri eve geldik, pazarını temizliğe ayıranlara da ayrı bi imreniyorum ben hala temizlik yapamayanlardanım kucaktan inmeyen bi bebem var bana cam falan hayatta sildirmez, bi süpürge yapabilirim o da maks 2-3 oda ah ahh