bir_minik_annesi0301 günaydın herkese arkadaşlar 6,5 aylık bebemle ve 3 aylık hamileyim gezmek isterim çok canım sıkılıyor ewde bunaldım icene eşim 1 haftadır yok bugün uzun yoldan gelcek kesin yorgunum der çıkmaz yatar uyur bende korkuyorum araba sürmeye hamileyken çoçuğu falan taşıyamaz oldum eşimle çıkmam lazım bir yere gitmek için malesef yine ew yine ew :(( hawa bir o kadar güzel ki isterdim göle karşı semawer çay temiz hawa yada mangal olsun hamilede olsam her istediğimiz olmuyo malesef :((