dilarademiry Cicektebenimcicekligunlerde 2 direksiyon sınavına geç kaldım 2 sinden de park edemediğim için kaldım dosya yandı tekrar baştan yazılmam gerekiyordu tam yazılayım dedim hamile olduğumu öğrendim erteledim şimdi tekrar yazılmayı düşünüyorum park işini de çözdüm şükür 😀
Cicektebenimcicekligunlerde dilarademiry Hadi inşallah.😂 Çok uçmadan fiyatları yazıl bari sürekli artıyor.🤷🏻
Kuzularinanasi bir_minik_annesi0301 dag bayir cayir cimen gezdik geldik mis hava.yagis olmadigi surece ct pazar cocuklari da alip cikiyrz
zehra061223 Bizde sabahtan beri evdeyiz hava güzel ama her 1 1bucuk saatte bi uykusu geliyor kızımın dışarıda olunca ağlamaya başlıyor susturamıyorum o yüzden biraz evde takılcaz bu aralar
Dedektifgadget bir_minik_annesi0301 biz eşimle bugün dükkan baktık arabayla ben kızım eşim 🥰 onun dışında evdeyiz
Cicektebenimcicekligunlerde dilarademiry Ben yazilana kadar kim bilir daha kaç bin olur. Önce lazer sonra ehliyet planlarım var.
dilarademiry Cicektebenimcicekligunlerde benim de aynı şekilde lazer daha mühim zaten ehliyetsiz de idare ediyorum bakalım bayramdan sonra lazere gitme gibi bir planım var eşim işime taş koymazsa 😄
dilarademiry Cicektebenimcicekligunlerde evet bu ay gidemedim mesela bebişin sünneti var bir de arabaya sigorta yaptıracakmış önümüzde ki ay da muayenesi varmış bir ton masraf çıkaracakmış bana yine ağda jilet düştü işi bırakmasaydım böyle mi olurdu 🤦🏼♀️
kaderbilge bir_minik_annesi0301 biraz geç oldu ama sabah kayinvalidemlere kahvaltıya gittik ordan köyümde şenlik vardı oraya gittik sonra kendi annemlerde çay içip eve geldik
Cicektebenimcicekligunlerde dilarademiry Araba olunca masrafı hiç bitmiyor. Ben çalışırken ev borcu ödüyorduk. Pek birşey anlamadım.😂 Çocukları evi bırakıp ise gitmek çok zor. Ev işi,çocuklara ilgi yetişmesi zor büyüsünler döneriz.🤷🏻😃
dilarademiry Cicektebenimcicekligunlerde eşimin tayini Ankara Bursa gibi yerlere çıkmazsa çok zor burada iş imkanım yok yozgatta oturuyoruz eşim infaz koruma memuru ben veterinerim Yozgat’ta ki klinikler düzenlerini kurmuşlar ihtiyaçları yok zaten iş yaptıkları yok nasıl ödesin maaşımı 😄
birbebekle bir_minik_annesi0301 mango mağazalarında tek kalan bir topuklu terlik vardı bi anda onu almaya çıktık, parka gittik, sonra yemek yiyip döndük 😅