NewMomm1 belkide et alacak kadar zengo değilizdir… şaka şaka ben evde yokken buzluğum çözüldü tüm etler ve tavuklar mefta.. et almak istemedim bir daha kurban geliyor diye öyle tavuk,sebze geçiştiriyoruz arada anneme falan gidiyorum çocuğumun midesinden et geçsin diye yoksa ete de bayılırız biz fhjdjdj