tukayferhan biz şükrüpaşa mah de oturuyoruz gölet şükrüpaşa koca sinan bunlar oturulabilcek iyi muhitler.ayşe kadın ve abdurrahman mahallesi bir alt segment kiralar biraz daha uygun olur ama karışık biraz otaraflar hem kalabalık hem dipdibe evler öyle diyim.nişancıpaşa, kıyık, kaleiçi bu taraflarda pek iyi değil aile için.romanlar filan yoğunlukta bu taraflardada.evet toki var bi eski bi yeni olmak üzere eski olan şehre biraz uzak ama ulaşım var tabi.kiralar ordada uygun merkeze göre bide hastahanenin yanında tokiler var orası güzel ama kiralar çokta uygun değil