_Burcu0111111 tukayferhan asansörü falan yok ama benim oturduğum lojmanın içi yapılmıştı geniş ve çok güzeldi
huniliabla tukayferhan merhaba lojmanda oturuyorum eski daırelerdeyım . Sıvıl oldukça pahalı buralarda
tukayferhan huniliabla merhaba nasıl peki lojman çok mu eski evet kiralara baktım oldukça pahalı bide merkezi minjres anaokulu durumu var mı Bilgi verirseniz sevinirim ☺️
huniliabla tukayferhan egıtım olarak kalıtelı kurumlar var servısle gıdıp gelınıyor . Yakında ılkokul ortaokul lıse var. Lojmanda eskılerde var yenılerde puan durumuna göre alabılıuorsunuz ben gördüğümde hepsi eskıydı suan yenilenmısler de var
tukayferhan huniliabla teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için hayırlısı. Olsun umarım lojman olur ve oturulabilir durumdadır ☺️