Burkiyyy
bazı ilçelerin maaşları daha yüksek olabiliyomuş ama merkezdekilerin maaşları 53 bin tl yani demek istediğim arkadaş doğu tazminatlı dediği için öyle söyledim şuan dışarda çalışanlarla aramızda pek bi fark yok, gurbetteyiz izne git gel taşınması o su busu derken eskiden uzmanlar çok iyi paralar kazanıyomuş ama şuan hep eksideyiz yine de allah bereket versin çok şükür halimize