tam bir sene olucak batmana geleli, yani çok büyük ve güzel bi şehirden geldiyseniz biraz hayal kırıklığı oluyor ben bursalıyım ilk havalimanından eve gelirken sahra çölüne gelmiş gibi hissettim kendimi heryer çorak toprak 2 avmsi var marketleri çok büyük a dan zye herşey var her sitede park oluyor. merkezdeyseniz evler genelde yeni ve büyük onun dışında nerdeyse gezilcek pek bi yeri yok ve çok aşırı sivrisinek var ve kocaman çekirgeleri 😂 klima almadan gelmeyin birde