ozgckc zaten çok büyük bir beklentiniz olmasın küçük her tabi A101 bim şok bir de küçük avm tarzı marketi var burası dağlık alan olduğu için genel de hep yokuş yolları . Ama şahsi aracınız varsa çok rahat edersiniz sorun yaşamazsınız . Benim eski geldiğim yerden daha iyi diyim size . Biz Malatya akcadağdan geçen sene depremden dolayı tayin istedik geldik ordan daha gelişmiş Burası güzel yani hastanesi var çok büyük olmasa da sağlık ocağı felan var . Yazın yeşillik diye bolca vakit geçireceğiniz piknik alanları var güzel yani