ozgckc Tatlissanne bize de orası çıktı suan oradayım hiç iyi bir yer gibi durmuyor bende ev tutmak istemiyorum buradan 🙁
Burkiyyy Tatlissanne yaaa bizde ilk geldiğimizde öyle demiştim ama mecburi . Çalışma sistemi karışık vallha sizinle iletişime geçelim . Özelden Instagram hesabımı atım