Beyzanaz bende aynı şeyi yaşamıştım.. şuanda bebeğinizin sürekli göğsünüzde olmaya ihtiyacı var emme refleksini tatmin etmeye ihtiyacı var.. bende doymadığını düşünüp mama takviyesi yapmıştım hiç gerek yokken.. ben philips aventi verdim çok kurtarıcı oluyor, hemen alışmıştı şuan 4,5 aylık uykusu geldiğinde inanılmaz işe yarıyor hemen mayışıyor..