40 günlük kızımın sürekli emme isteği var. Aç kaldığını düşünüp mama takviyesine başlamıştık ama kilo alımı çok iyi doktor gerek olmadığını söyledi. Emzik kullanmaya karar verdim çünkü artık emdiği sütü tükürüyo yani tok olduğuna da ikna oldum. Acil önerilerinizi bekliyorum kızım çok huzursuz bi an önce emziğe başlayalım ki belki huzursuzluğu geçer.