Beyzanaz Emzik kullananlara sormussunuz ozellikle ama ben de yazmak istedim. Kizim emzik tutmadi ama zaten ben de tutmasini istememistim. Baskalarinin denemeleri oldu ama hicbirini tutmadi. Ben de su yuzden istememistim: Zaten ilk 3 ay sutun cogalmasi icin bir firsat. Ne kadar emerse o kadar artar sutum diye dusunup, surekli emzirdim. Bazi gunler yarim saatte bir bile oldu. Evet insan cok bunaliyor ama ben boyle dusunerek, emzik tutmadigina sevindim kendimce. 3 aydan sonra veririm cok lazimsa diye dusunmustum ama o zaman da almadi zaten. 5 aylikken, 2 ay suren bir "gece meme agzinda uyuma" kabusumuz olmustu. O zaman mesela demistim keske emzik tutsaydi diye. Ama 2 ay sonra gecti bu da cok sukur. Ek gidayla birlikte rahatladik.