Yigitttt2021 eski ama oturanlar içini yaptırmış oluyor çok nadir içi parkesiz oluyor son yıllarda içini yaptıran çok oldu . Biz de 1 sene dışarda oturduk şartları daha iyi geldiği için ve uygun olduğu için 2. Senemizde çıktık maalesef bize denk gelen evde parke duşa kabin yoktu boya yaptırdık parke ve duşa kabin taktırdık kapıları ve mutfak dolaplarını boyadım her gelen bu nasıl lojman evi diyor ısıtması çok iyi hala kalöriferler yanıyor merkezi sistem kışın bile kısa kollu şort gezdik ev içinde evin önünde parkımız var lojman içinde lojman kantini var kapıcılar var her şeyi onlar yapıyor 600 tl kirası ısıtma ile Kars -15 -20 yi gören soğuk bi yerde kira dahil 2000 tl max ödeme yaptık