Rabia_00 sag olun teşekkür ederim, evet ikisini duydum bende oradaki arkadaşlardan netten falan bakınca da bu ikisi daha iyi gibi duruyor. İkizlerim var benim 2 buçuk yaşında bakıcı bulmam zor gibi zaten o yüzden hep büyükler bakti hala da onlar bakiyor.