mgmoms son zamanlarda lojmana çok talep var. önceden lojmanda çok boş daire varmış ama 2 senedir kiraların da artmasıyla hiç boş yok gidenler ne durumda bilmiyorum çıkıp çıkmayacağı biraz muallak biz içini yaptırdık oturduk parke boya duşa kabin vs yoktu bazı evler hala halıflexli . Ama İstanbul’daki evden daha geniş lojmandaki evimiz :) kapının önünde park var lojman içinde polis kantini var merkeze 10 dk araba ile emniyete 5 dk hastaneye 5 dk havaalanına 5 dk