Elayberosmom Mehy hahahaha😂😂😂 sosyal aktivite sıfır can sıkıntısından kocanla kavga ediyorsunuz kanka😂😂🤣🤣🤣🤣
Azizbebek Seym_c biz ve bir yıl olcak temmuzda ayrıyız eşimden tercih dışı ve sonra ilçeler açıklanıyor inşallah size Beytüşşebap çıkar ayvalık çıkarsa cok zor 😓
eymenikomoms yagmur19 bizim arkadaşa çıktı beytüşşebap nasıl memnun musunuz eş gçtürülüyor mu çalışma düzeni nasıl
Meral33 negerekvarr Bitlis ten daha iyi tatvan AVM si var gezebilecek çok yer var Bitlis’te AVM yok tatvan çok güzel gezme fırsatımız oldu
alyadua34 negerekvarr çok güzel bi yer sahili hastanesi ilçenin yaşam şekli evleri gerçekten Bitlis’in en yaşanacak şehri hayırlı olsun😊
Azizbebek Seym_c evet jandarma ilk Şırnak Beytüşşebap cikdi sonra ilçeler açıklanınca ayvalık cikdi supriz yumurta gibi ben Beytüşşebapa gidicem diye sevinince hüsrana uğradım çocuğumuz da var bir tane 😓
Seym_c Azizbebek yaa bizede Beytüşşebap ama ilçe içi ne çıkar bilmiyorum umarım merkez çıkar Antalyadayız kendimiz istedik doğu görevini şimdiden pişman olduk bile
alyadua34 Meral33 evet gerçekten tatvan Bitlis’in en yaşanacak yeri sahili caddesi hastanesi gerçekten diğer yerlerine göre çok daha iyi😊
izmirlim35 Bizim Bursa/Yıldırım çıktı. Ağrı Patnos hakkında soruları cevaplayabilirim 2 yıl orda görev yaptık.
Mehmet_A sulekzl memleketim merkezse alay rahat ama ev bulma konusu biraz sıkıntılı olabilir bilecik küçük şehir ama büyük şehirlere çok yakın o yüzden seviceksin orayı merak etme
sulekzl Mehmet_A inşallah yaa hep Eskişehir vardı içimde ama nasip hayırlısı olur hakkımızda çünkü Muş küçüktü fazla bi aktivite yapacak alanımız yoktu dediginiz gibi diğer iller yakın