aysenrrr biz 2 sene kaldık baya zaman oldu, komando alayının içindeydi lojmanlar 3+1 şeklinde, evler eski ama disarda oturmaktan daha iyidir. İlçe küçük sosyal aktivite pek yok, devlet hastanesi ve özel vardi ama doktor açısından çok iyi değildi o zamanlar. Van a gidiyorduk genelde. Çalışma olarak da o dönem eşim dış göreve çok gidiyordu bazen 1 ay bazen 3 ay. Suanki şartları bilemiyorum tabi