Rukiye66 nurcuk01 Gaziantep çıktı lojman hakkında bilgisi olan yazabilirim acaba ne zaman açılıyor antebin lojmanları
Mehmet_A sulekzl memleketim merkezse alay rahat ama ev bulma konusu biraz sıkıntılı olabilir bilecik küçük şehir ama büyük şehirlere çok yakın o yüzden seviceksin orayı merak etme
Elayberosmom Mehy hahahaha😂😂😂 sosyal aktivite sıfır can sıkıntısından kocanla kavga ediyorsunuz kanka😂😂🤣🤣🤣🤣