KirmiziBalik merkezi fena değil. İlçeler kısıtlı toprak alanı büyük biz doğubeyazıttayız merkeze bi saatte gidiyoruz. Ben sevdim diyemiycem çöl iklimi yeşil olmaması boğdu beni. Gün sayıyoruz batıya dönmek için. Merkezde özel hastane var. Devlet hastanesi doğubeyazıtta var merkezde varmı bilmiyorum. Yani sosyallik yok o bunaltıcı biz istanbuldan gittik bunalttı bizi. Okulu sormuşsunuz okul dolu heryerde var. Malum doğu insanı daha doğurgan çocuk çok olduğu için okulda baya var