Mrcasl-1 valla bitlis merkez biraz skntı olablr hani az gelişmiş yine siz görüp karar verirsiniz. Ama tatvan ahlat adilcevaz bura ilçeleri güzel. Buranın kalbî tatvan. Tatvan olursa güzel olur ben seviyorum. Sadece kış uzun oluyor. Ama bitlis de daha kötü geçiyor kış. Merak ettiğiniz bşy olursa sorablrsnz ❤😇