Merve7853 Morbel Üç yıldır mardindeyiz çok güzel bir şehir seveceksiniz içiniz rahat olsun sadece yazları çok sıcak klimasız asla durulmuyor 🙈😁
abcdeg Hari elazığ çok güzel bı şehir gezdim içini bitlis tyz gelip giderken yol üzeri bizim büyük Bitlis’e göre çok iyi Allâh hayırlı etsin 😇❤
abcdeg Hari hiç zorlamaz sizi avm dır yemektir ztn malataya yakın gidip gelirsiniz. Kiralar ne durun bilmiyorum ilçeleri de bilmiyorum ama hastanesi fln yanı rahat edersiniz
abcdeg Mrcasl-1 merhaba bıtlıstym . Tatvan ilçesinde ❤😇 hoş geldiniz hayır’lı olsun. İlçeye baglı merkez mı ilçe mı
Ecekeser Mrcasl-1 2 senedir bitlisteyiz böyle bir hava yok Rusya gibi 2 ay yaz sonrası hep kar kış zor 😵💫
Hari abcdeg bende hemsireyim tayin istiycem insallah merkez e verrler bzii evde satin almak istyrz kira vermek yerine kredi oderim deidm 4 yil insalalh guzel bir ev bualbilirm
Mrcasl-1 abcdeg Merhaba çok teşekkür ederim çok incesiniz ☺ henüz belli değil yerimiz nasıl acaba bitlis ☺
ebrukbra Furkanfatma merhaba ben malatyalıyım dayimdan dolayı tayinleri takip ediyordum şehrimize hoş geldiniz malesef şehrimizi deprem yıktı toparlanmaya çalışıyoruz Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın tayininiz hayırlı olsun