Brlkar3104 palandökendeyiz genel olarak memnunuz sağlık açısı doğu Anadoluya göre iyi. Avm var 2 tane. Havaalanı falan ver her yere Sefer olmasada. Dezavantajı soğuk genel olarak iyi. Merkez palandöken ve yakutiye olarak geçiyor Aziziye merkez ilçe. Yine sormak istediğiniz varsa yardımcı olurum