181818 güzel memleketim memuriyet için idal bi şehir gayet güzel gelişmiş istediğiniz herşey bula bilirsiniz kiralar artmış ola bilir ama evleri çok iyi verdiğiniz kiraya değer pahalı bir şehir değil ilçeleri de öyle yaşanacak yer ☺️ yazın çok sıcak kışın iyi çok soğuk değil