Ne yaptıysam aşamadım. Neler aldım ne paralar verdim aparatlara bilemezsiniz. Olmadı, oğlum almadı. Biberonu alıyordu onunla devam ettim. Sağdım ama nereye kadar, sağmaklada olmadı sütüm 3.ay tamamen kesildi. Oğlum mamayla büyüdü. Bazı bebeklerde bu oluyor ne yapalım. Kendimi yıpratıp oğluma iyi bakamazdım. Mutlu olmaya çalışıp oğlumla gülüp eğlendim, şuan 8 aylık. Tüm testlerden geçen hafta geçti. Tüm değerleri iyi şükür.. sizde strese girip kendinizi üzmeyin. Bebeğinizle güzel vakit geçirin. Bu günler geri gelmeyecek❤️