Doğduğundan beri memeye çok düşkün değil benim kızım. Daha ilk günler doyduğunda elleriyle iterdi göğsümü. Sonra iki aylıkken başladı maalesef. Şu an beş aylık hala devam ediyor. Ayakta, farklı odalarda, dans ederek, halay çekerek, konuşarak neler neler. Her gün bel ağrısı çekiyorum. Uykuya dalarken veriyorum çoğu zaman. Zaten uykusunda alıyorsa yalancı, hiç almıyorsa esas meme reddi oluyormuş. Bizimki yalancı ama ben bittim yani bu yalandan 😅 Uykuluyken verin ve çok acıktığında teklif edin. Sürekli teklifte bulunmayın. Ayrıca almıyorsa zorlamayın. İleride beslenmesini etkiliyormuş. Bir de banyoda emzirin diyorlar ama ben denemedim hiç. Havalar soğuk diye. Alsın da diyorum artık nasıl alırsa. Bir de sebebini bilmekte önemli. Mesela benim sütüm fazla tanzikli olduğu için çocukta gaz yapıyor ve istemiyor. Bu nedenle ön sütü biraz boşaltıyorum. Siz de sebebini bulursanız eminim geçer. Mesela şampuan değiştirdiyseniz ya da parfüm. Ya da yüzünü dikkati dağılmasın kapatma gibi gibi. Pek çok sebebi olabilir. Hergün teklif edin. Aylarca almayıp sonra tekrar alan bebekler var. Silikon göğüs ucu deneyebilirsiniz.