Bebegim 1,5 aylik ve kolik. Ben gunduzleri meme veriyorum geceleri biberonla besliyorum o da 2 kereye denk geliyor. Meme verirken 5-7 dk emiyor sonra bir anda aglamaya baslayarak yuzu kipkirmizi oluyor ve ikinmaya basliyor, memeyi birakiyor ve emmek istemiyor. Bazen emme suresi bitmeye yakin kaka yapiyor. Bu meme reddi mi yoksa gaz ve bagirsak hareketleri yuzunden olan durum mu gorusleriniz var midir acaba?